20111017

Sanna Tara Nail Art & Beauty Studio

Noora kiltisti lainasi mulle konettansa, jotta pystyin lisäillä kuvia tänne bloggeriin. Nyt vihdoin pystynkin esitellä Sannalta saamani härpäkkeet. Olen siis yhteistyössä Sanna Tara Nail Art & Beauty Studion kanssa tässä sieltä saamani paketti. Sain siis mikrohelmiä, tarroja ja kultaista ketjua.


Kaikki on päässyt jo kokeiluun ja huomenissa tuleekin postausta kynsistä joissa käytin mikrohelmiä. Tarrat oli hyviä, pysyi kynsissä ja oli ihan passelin kokoisia ainakin omille kynsilleni. Joskus olen törmännyt sellaisiinkin tapauksiin joissa jotkin tarrat on vaan mahdottoman isoja. Suurta huvitusta kuitenkin herätti paketissa oleva "Just stick on your nails and you will be attractive" -teksti. Ei se nyt sentään ihan niin mene, vaikka nättejä tarroja ovatkin.



Näitä ketjuja olen halunnut kokeilla jo jonkin aikaa, mutta jostain syystä en vain ole ostanut niitä. Ehkä pelkäsin että mun yleensä melko lyhkäsillä kynsillä tämmöinen ketju näyttäisi jotenkin järkyttävälle. No loppujen lopukshan ihastuin tähän. Toisaalta en jotenkin vaan keksi mitään älyttömän erikoisia ja kivoja tapoja käyttää ketjua. Tätä ketjuahan käytin mm. näissä kynsissä.


Mikrohelmet on tuollaisissa erittäin söpöissä pulloissa. Samantapaisissa pulloissa myös ebayssa vissiin myydään, mutta ne pullot taitavat olla pienempiä, lähes puolet tuosta koosta. Mulla ei ole mitään vertailukohteita näille, koska itse en ole ennen mikrohelmiä käyttänyt, mutta Noora sanoi näiden olevan ainakin vähän kooltansa "tasaisempia" (=ei niin suuria kokoeroja) kuin hänen mikrohelmensä.


Tästä kuvasta toivottavasti saatte jotain osviittaa putelikoosta.

Ei kommentteja: