20110402

Jotain itsestäni

Tykkään kirjotella kaikkea turhaa ja sitä varten pidän sellasta ns.oma elämä blogia, joita sitten mun kaverit lukee. Mutta aattelin nyt kirjotella tännekkin jotain turhan päivästä ja kerron jotain itsestäni. En kuitenkaan 50 faktaa.

- Olen 18-vuotias, loppu vuoden lapsi.
- Puhun jyväääääskylän murretta jossa on joukossa hippunen savoo ja kaverilta tarttunutta mie siee, tosin ilman mie sie osuutta..
- Vuonna 2010 mun hiusten väri muuttui kolme kertaa, tai no oikeestaan useemminkin sillon kun oli vaalennus operaatio käynnissä. Nyt en tiiä mitä tekisin näille.
- Maalailen mun kaverin kanssa aina joskus. Tää alko kyllä melko vast ikään, mutta se on hauskaa ja me molemmat halutaan jatkaa sitä. Ja siis me maalaillaan samaa taulua aina samaan aikaan, toisen on vaan maalattava ylösalasin sitä. Oon oppinut nyt hallihtemaan niitä maalien ja veden suhdetta jo melko hyvin (me maalataan akryyleillä), aluks en vaan osannut :D

Tää oli meidän toinen maalaus, strassit ja kimalleliima on meillä kovassa suosiossa.

Tämä me tehtiin osittain vahingossa. Me ruvettiin vaan pläräämään kankaalle jotain abstraktia, mutta päädyttiin tähän?
  - Mun kynnet ei vaan kasva pitkiks, joten turha odotella että mun kynnet tulee näkemään pitkinä ilman että hankin taaseen rakennekynnet.
- Asun Jyväskylässä ja olen aina asunut. Asun omassa asunnossa veljen kanssa, mutta muutin tähän vasta tammikuussa.
- Mun mielestä on tosi hauskaa että mun äiti on syntynyt aprillipäivänä.
- Käyn lukion 4 vuoteen, elelin tosin abivuoden riemut jo tänä vuonna (oon nyt siis kolmosella).
- Mun pahoja tapoja on vähäinen tupakointi, josta yritän juuri päästä eroon. Älkää ikinä alottako! Lisäks rakastan salmiakkia ja suklaata. Salmiakki nykyään kuitenkin vie voiton.
- Oon vegetaristi (nyt n. 7vuotta takana), kukaan muu mun perheestä ei kuitenkaan ole.
- Musiikki on toiminut mun harrastuksena jo pitemmän aikaa. Kävin piano tunneilla kuutisen vuotta, kitara tunneilla kaks vuotta ja alotin laulutunnit konsalla tän vuoden alussa. En oo kuitenkaan mikään erityisen hyvä musisoija, mutta nautin soittamisesta, se on mun rentoutumis tapa.
- Musiikkiin liittyen mun musiikkimaku on melko laajan puoleinen. Kuuntelen melkein kaikkea, ainakin vähäsen, mutta nrj popitus ei ole mun juttu, eikä iskelmä.
- Asun jyväsjärven rannalla lutakossa ja mun sisko asuu sillan toisella puolella ainolan rannassa, mutta en siltikään näe siskoani kovinkaan usein. Yleensä sillon jos ollaan molemmat äitin luona käymässä samaan aikaan.

Nää en keksi mitään jännää ittestäni. Ehkä parempi lopettaa.

On muuten tosi kivaa kun ootte kommentoinut tänne mun asteikolla paljon. Piristää aina päivää kun huomaa että tullut kommenttia. :) Iso kiitos siitä teille!

Ei kommentteja: