20110928

Kettu ja kynsi, mutta ei kettukynsi

Päivä vasta aluillaan, mutta oon kerennyt hankkia itselleni jo pienoisen ketutuksen, sekä hyvän mielen. Ristiriitaa, ei kai? Haluan nyt purkaa vähäsen tätä, vaikka eipähän tässä mitään erikoisempaa purkamista ole, pääasiassa turhaa löpinää, mutta sitähän mä aina teen? Jos kiinnostaa vain kynnet, kelaa suosiolla loppuun.
     Mua kismittää toissa päivänä alkanut kurkkukipu, johon eilen tuli lisäksi jumalaton pääkipu, lihasjökkerö ja 37.65 lämmöt (eihän se paljoa ole, mutta mun lämmöt ei ole 37.4 ylittäneet kuuteen vuoteen). No eihän se nyt niin hirveetä ole, mutta miksi nyt? Perjantaina tosissaan kirjotukset ja haluaisin lukea niihin nyt kunnolla viimeseen päivään asti, mutta sen sijaan mun pää tappaa mut siihen malliin ettei lukeminen meinaa luonnistua. Kävin eilen varulta lääkärissä (ekaa kertaa 'flunssan' takia), ihan vaan koska olin suunnilleen kuukausi sitten syysflunssassa ja tää taitaa olla joku jälkipökkerö siitä, kivaa. Torstaina saan tietää ton kurkku/nielu/mikälieviljelyn tulokset ja sitä myötä onko mulla angiina vai joku virus. Mun nielurisat on punaset ja turvonneet ja imusolmukkeet kipeet ja jalkapallon kokoset (no ei ny sentään), Laura: nyt tiedän missä noi kaksarin tuovat imusolmukkeet on!! Ainiin, lääkäri myös sano että jos tää ei oo angiina, niin on todennäköstä että ois pusutauti, se on sit eriasia mistä mä sellasen ihtelleni oisin saanut?
     Sitten hyviin asioihin, koska niihin on tietenkin mukava lopettaa. Tajusin tänään laihtuneeni! Olen ollut tietoinen asiasta kylläkin jo hetkoisen, mutta vaan sen vaa'an lukeman kertomana, tänään sen vasta kunnolla tajusin että ne kilot on tainnut oikeasti lähteä musta. Vielä on pudotettavaa, mutta tästä on hyvä jatkaa! (jos jotakuta nyt kiinnostaa, niin tosissaan kymmenisen kiloa on lähtenyt..) Lisäksi blogiin liittyvää infoa: oon tästä lähtien yhteistyössä Sanna Tara Nail Art & Beauty Studion kanssa ja saan sieltä perjantaina kokeiluun jotain kynsitavaraa. Tää ei nyt mitenkään erityisemmin vaikuta blogiini tai sen sisältöön, mitä nyt ruudussa vilahtaa tavaraa jota olen Sannalta saanut, mutta onhan täällä näkynyt myös tavarat jotka olen Seppälästä ostanut tai e.l.f.:iltä tilannut.
     Löysin koneeni kätkösistä kynsikuvia, joita ei ole vielä blogissa ollut, joten koska en omia kynsiäni ole nyt lakannut uusiksi, niin tässä kynnet kesältä:

Voi kun lyhkänen nimettömän kynsi


2 kommenttia:

Laura-Maria kirjoitti...

Ounou :-C Mut voi se pusutauti tulla melkein mistä vaan jos huono tuuri käy, ihan shaibaa on se, että se tulee ainoastaan jos nuolet jonkun pusutautisen naamaa :-D Pyhpah parane pian, meidän ois pitänyt lähteä perjantaina juhlimaan mun uusia papereita!!

Petra! kirjoitti...

Joo no en mä kyllä oo kenenkään pusutautisen (tai muunkaan) naamaa nuollut tässä, että niin... :D Ja niin oiski!! Mutta pitää mennä joskus muullon, heti kun saan rahaa niin ilmotan sulle ja tuun jämsään viikonlopuks (okei, tuun varmaankin jo torstaina ja lahnaan perjantain sun kämpilläs kun sä oot koulussa.....), sitä käydään siellä paikallisessa ja kaikilla on hauskaa! ::)