20110621

Sillä silmällä





Törkeeeen hyvä pössis! Oon Laura ja ajattelin perustaa kynsiblogin. Mitäs tykkäätte? No, huijasin, en ois noin siidei osannu ite millään tapaa tehtailla, eli Peura on nyt tänki taiteen takana!
Tekkenit ei oikein rullaa ja täällä ollaan niin törkeessä sokerihumalassa, että joku oksentaa kohta sateenkaaria. Överibileet.
Peura siis saapui meikän seuraneidiksi mun palatsiini Mäntsälään (jonka kylläkin omistaa mun iskä) ja aiotaan bilettää ja aika rajusti. Syömällä ainakin pizzaa. Ostin myös soijarouhetta tolle kaninruokaa jyystävälle kynsibloggaajalle, ku ei kinkku kelpaa.
Älkää ajatelko et oon tyhmä, tosiasiassa oon ihan ihana. Se on tää limsa ku pärisee. Prrrr

Huomenna esittelen Peuralle Mäntsälän kuumimmat menomestat, eli keskustan kaikki miljoona pizzeriaa ja yks seppälä. Linja-autoille tarkoitettua asemaa ei tarvi, ku se oli siel jo tänää. Ja ärrällä kans!!!

Vieraileva tähti palaa oman bloginsa pariin, kun ei tää kynsiblogi nyt oikein mut juttu ollukaa salee

PS. En oo oikeesti _ihan noin ruma, oon ihan peruskuuma. Kauneus lienee katsojan silmässä, mutta jos toi on jonkun mielestä kaunista, niin katsojan täytyy olla itse jo tosi ruma. (Kaksari myös designed by me, en käytä sitä joka päivä)

Petralla ei ole ollut minkäänlaista tekemistä tämän tekstin kanssa. Sanonpa vaan sen takia, että tää on nolo, enkä halua nolata Peraa.

Ei kommentteja: