20110508

Purple Glitter

Nyt on luvassa ne toiset lähes samoilla lakoilla tehdyt kynnet ja pakko myö tää, mulla on taas melkein samallaiset.. Ei näin, oon vaan jotenkin innostunut tuosta hilelakasta ja kaiken lisäks ostin toissapäivänä kolme uutta lakkaa, joista yksi oli vaaleansininen ja sitä oli hyvä koklata tuon sini-violetti-hilelakan kanssa.





Olin erittäin yllättynyt huomatessani, että tuo hilelakka on täysin peittävä jo 4 kerroksella, sillä yksi kerros näyttää erittäin harvalle hileiden suhteen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi Wild and Crazy kimmeltävä violetti lakka on ihana. Oltiin kaverin mökillä, niin tuo oli siellä. Tulee kyl nättiä jälkiä, vaikken yleensä Wild and Crazy:stä tykkää.
Mut hienot kynnet kyllä : ) Olet kyl taitava !

Petra! kirjoitti...

Itse en ennen tykännyt Wild and Crazyistä ollenkaan, koska olin tuominnut koko merkin yhden huonon kokemuksen perusteella kokonaan. Nyt kuitenkin olen ihastunut niihin etenkin hinnan puolesta :D Ja kiitoos! :)