20110329

Laskin

Tiedätte varmaan kun joskus on todella tylsää? Ja sitten päätyy tekemään jotain.. no.. todella 'mielenkiintoista'. Olin joskus jo tuherrellut mun laskimeen ja nyt kun tylsyys pääs iskemään niin taisin täyttää sen nyt kynslakoilla. Hups :D Niin jännälle kun se kuulostaakin, esittelen teille mun laskimen:

Mun oli tarkotus lisätä timantteja tohon mustan ja värisotkun väliin, mutta ne meni mun kännykkään


Samalla kertaa tais mun kännykkäkin saada koristeita. Niin ja laskimesta vielä sen verrran, että puhistan ton ehkä jossain vaiheessa, tai sitten jätän tollaiseksi (jotta matikan yo-kirjotuksissa sit ens vuonna mut otettais mahd. tosissaan......) ja pistän mun kaverilta lakkakerroksen tohon päälle. Siis jotain muuta kun kynsilakkaa, nyt on aika epätasanen pinta ja se häiritsee mua. :D

ps. Pahoittelen parin päivän taukoa, mutta huomenna tulee taas uusia kynsiä :)

2 kommenttia:

Piia kirjoitti...

Hahah! Aika hauska idea! :D

Petra! kirjoitti...

hehe! Tota tehdessä oli ihan hauskaa, suosittelen se on tosi vapauttavaa :D